sluiten
Home Actueel
Een pluim krijgen
Blog

Een pluim krijgen

Waardering voor je werk is toch wel een hele fijne bijkomstigheid. Dit zit ‘m in kleine dingen. Je teamleider die op Secretaressedag binnenkomt met een bos bloemen, een compliment van een collega of een bedankje van tevreden klanten. Uiteindelijk is het ons doel om de zorgen omtrent de hypotheek uit handen van de klant te nemen. En dat is bij iedere klant weer een feestje.

Laatst gewijzigd

woensdag 1 augustus 2018

Soms ontvangen we een kaartje, soms een e-mail. Het klinkt klein, maar een bedankje van een klant is de kers op ons werk. Eén case is me in het bijzonder bijgebleven. Een klant had enige haast bij het afsluiten van een hypotheek, en dat kan best nog wel eens een uitdaging zijn. Op 7 mei ging de hypotheekaanvraag de deur uit, en op 15 mei ontvingen we al finaal akkoord van de geldverstrekker! De hypotheek was ruim voor de ontbindende voorwaarden rond. Dan maken we samen met de klant toch even een dansje.

Inmiddels is de akte bij de notaris ruim gepasseerd en heeft de klant de sleutels van zijn nieuwe woning in bezit. Hij betreedt de woning vol trots, maar niet zonder ons een uitgebreid bedankmailtje te sturen. Een blije klant, dat is waar we het voor doen!

Je droomhuis gevonden? Ook jou maken we graag blij door je te ontzorgen bij het regelen van de hypotheek. Laat je over een bijpassende hypotheek adviseren door een Hypotheek Visie adviseur bij jou in de buurt.

Bonita Verberne is Casemanager bij Hypotheek Visie. Ze is verantwoordelijk voor de voortgang van de aanvragen en heeft dagelijks veel contact met klanten en maatschappijen. In haar blogs vertelt ze over haar ervaringen en werk als Casemanager.

Deel deze pagina:

Meer actueel

Meer actueel

Hypotheek Visie gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren.

Accepteren