sluiten
Home Ervaringen van onze collega's op de centrale
Communicatiemanager Elise van Oorschodt

Marketing en Communicatie Manager Elise van Oorschodt

Je woont toch om te leven! Werkend bij Hypotheek Visie als Marketing en Communicatie manager, maar ook als klant weet Elise van Oorschodt daar alles van. Het is geweldig als het kopen van je droomhuis werkelijkheid wordt, maar het is ook belangrijk dat je daarnaast nog leuk kunt leven. Enkele jaren geleden zat ze met de wens voor een eigen koophuis aan tafel bij Hypotheek Visie Veldhoven. Een jaar later ging ze aan de slag voor datzelfde bedrijf. Iedere dag weer haalt ze veel energie uit haar werk. Elise vertelt over de enorme uitdagingen binnen de markt en de fijne sfeer binnen de organisatie.

Haar doel? Zoveel mogelijk mensen op een positieve manier in aanraking laten komen met het merk Hypotheek Visie. “Wat ik leuk vind aan werken in de financiële dienstverlening is dat het een enorme uitdaging is op marketinggebied. Het is een zeer concurrerende markt.”

Wat Elise zo aanspreekt aan hypotheken? “Een hypotheek is voor veel mensen vrij droge kost. Bij Hypotheek Visie proberen we het begrijpelijk te maken voor de klant. Een huis kopen is een van de grootste aankopen in je leven. Je moet dan goed begrijpen wat voor lening je aangaat. Het gaat om je hele verdere financiële leven en de ruimte om ook nog leuke dingen te kunnen doen. Aan het communicatieteam de taak om uit te zoeken wat de consument bezighoudt en wat hen raakt rondom dit thema. Onze slogan ‘je woont toch om te leven’ treft dit precies.”