sluiten
Home
Klacht

Klachtenprocedure


Bij Hypotheek Visie streven we ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je erop vertrouwen dat wij deze serieus nemen en zorgvuldig behandelen. Onze klachtenprocedure is opgesteld volgens de richtlijnen van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid), zodat je zeker weet dat je klacht op een gedegen manier wordt behandeld.

1. Klacht indienen bij de vestiging

Ben je niet tevreden over bepaalde zaken tijdens het adviestraject? Dien je klacht dan schriftelijk in bij de betreffende vestiging, bijvoorbeeld per e-mail. Na ontvangst van je klacht sturen we een bevestiging waarin we aangeven binnen welke termijn we verwachten een oplossing te bieden. Ons streven is om deze oplossing binnen maximaal één maand te bieden.

2. Klacht nog niet opgelost

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing door de vestiging? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij Hypotheek Visie Centrale B.V., t.a.v. de afdeling Legal & Compliance, Postbus 429, 5680AK Best, of per e-mail: klachtenprocedure@hypotheekvisie.nl. Je ontvangt een bevestiging dat je klacht in behandeling is genomen door Hypotheek Visie Centrale B.V.. Zij nemen contact op met de vestiging waar je bent geadviseerd om ook hun standpunt te horen. Indien nodig nemen zij contact met je op voor aanvullende informatie. De afdeling Legal & Compliance fungeert als contactpersoon en bemiddelt op basis van hoor en wederhoor. De klacht wordt schriftelijk afgehandeld. Ook hier is ons streven om de oplossing altijd binnen maximaal één maand te bieden.

3. Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid)

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing door Hypotheek Visie? Dan kun je jouw klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid). Dit moet binnen drie maanden na schriftelijke afhandeling door Hypotheek Visie Centrale B.V. Voor het indienen van je klacht en uitleg over de klachtenregeling kun je terecht op de website www.kifid.nl.