sluiten
Home Actueel
Uriel Ballast CMO Hypotheek VIsie
Nieuws

Uriel Ballast CMO Hypotheek VIsie

Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie de strategische keuze om haar marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de organisatie aangesloten advieskantoren.

Hypotheek Visie

woensdag 12 april 2023

Uriel Ballast

    Uriël Ballast

    Uriël Ballast heeft meer dan 20 jaar leidinggevende functies bekleed bij ondernemingen waar Online Marketing centraal kwam te staan. Zijn specialisme is multi-channel funnel management. Als medeaandeelhouder en CMO zal hij leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie. Raj Singh (aandeelhouder en bestuurder) en Uriël Ballast hebben een indrukwekkend samenwerkingsverband/verleden en zetten dit weer voort als ondernemers.

    Thema wonen centraal stellen

    Uriël Ballast: “In de komende jaren blijft het thema “wonen” de maatschappelijke discussies domineren. De groei van de bevolking zal een aanhoudende spanning veroorzaken tussen vraag en aanbod van woonruimte. Demografische ontwikkelingen voeren de druk op om woningen sneller levensbestendig te maken. Klimaatveranderingen maken delen van Nederland minder logische plaatsen voor nieuwbouw. Schade aan funderingen zal door heel Nederland leiden tot discussies zoals als wij nu zien in Groningen als erfenis van de gaswinning. Het verduurzamen van het woningbestand zal in de komende jaren tot ingrijpende wetgeving leiden die zowel voor eigenaren als huurders grote gevolgen zal hebben. Nieuwe Europese taxonomie voor energie-labels, nieuwe eisen aan geldverstrekkers op het gebied van vergroening van de eigen portefeuilles, nieuwe voorwaarden bij verkoop van de woning en last-but-not-least overwaarde verzilveren. Het zit allemaal in de pen van de Nederlandse en Europese wetgever en wij krijgen er allemaal mee te maken”.

    “Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand “Financieel Visie” waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken”.

    Lokaal en centraal

    “Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.

    Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken.

    Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met data-driven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen. Zowel offline als online, bricks en clicks, zijn wij aan het vernieuwen. Na 25 jaar hebben we recent een nieuw hoofdkantoor betrokken en we hebben ook net onze website geheel vernieuwd”.

    Deel deze pagina:

    Meer actueel

    Nieuws De visie van Hypotheek Visie: de verplichte annuïteitenhypotheek Nieuws Langere rentevaste periode populair Nieuws Nieuwe hypotheekaanbieders op de markt zorgen voor scherpe rente
    Meer actueel